In its new version, Electrum has set a minimum to reopen the channel.
Understandable for Trampoline but strange for Gossip! What is this restriction for?
خدا رو شکر بساط این کوینجوینرهای متمرکز از شبکه درحال حذف شدنه.
تراکنشها در بیتکوین مشخصه، قرار نیست انونیمس باشه! هدف این نیست و نبوده، اگر شما با ابزاری این روند رو مخدوش کردی ارتباطی به شبکه بیتکوین نداره.
احمقانه ترین حرف ممکن اینه که بگیم «بیتکوین یک میکسر بزرگه» یا «بیتکوین پول دارکنته» این حرفا بیشتر شبیه حمله هست به شبکه.
اونی که برای دارکنت ساخته شده مونرو نه بیتکوین! من موندم برخی این حرفا رو چطور میزنند بعد خودشون بیتکوینر هم میدونند!!
بیتکوین نیمه شفاف بوجود اومده که پول دارکنت نباشه، نشه ازش سو استفاده کرد.
ویرل پول متمرکز بود، LSPها بخصوص فینیکس هم همینطوره!! بسیاری از سرویسها و کیف پولهای بیتکوینی برای کسب درآمد برخلاف هدف اصلی بیتکوین بدین شکل طراحی شده اند.
اما آیا با نامتمرکز بودن نمیشه درآمد ایجاد کرد؟!؟؟ قطعا شدنیه
از ابزار و سرویسهای بیتکوینی که در اونها تمرکز وجود داره دوری کنید.
نود بیتکوین راه اندازی و کیف پول الکترومتون رو بهش متصل کنید.
اگر از لایتنینگ استفاده میکنید سعی کنید خودتون نود لایتنینگ راه اندازی کنید، بهیچ عنوان از سرویسها برای انتقال دارایی شخصیتون استفاده نکنید.
برای حفظ حریم خصوصی نیازی به فول نود نیست، یک نود حرص شده کفایت میکنه
اگر در راه اندازی نود لایتنینگ مشکل داشتید سوالتون رو در گروه پرشین لایتنینگ مطرح کنید، دوستان حاضر در انجا حتما کمک میکنند
ساده ترین راه برای راه اندازی نود لایتنینگ استفاده از نود باکسهایی مثل آمبرل هست.
راه رسیدن به آزادی هیچ وقت ساده نبوده، احتمالا در ابتدا برایتان کمی سخت خواهد بود ولی قطعا ارزش این زحمت رو خواهد داشت.
اگر بر روی گوشی از کیف پول بیتکوینی استفاده میکنید حتما از اندروید کمک بگیرید، اگر میتونید از رامهای سفارشی مثل گرفیناواس استفاده کنید.
بهیچ عنوان از آیفون برای نگهداری دارایی بیتکوینیتون استفاده نکنید.
یه نکته، سامورایی xpub شما رو در اختیار داشت این دقیقا یکی از نکاتی بود که ردفلگ محسوب میشد!
حالا با توجه به بازداشتشون باید در نظر بگیرد که xpub در اختیار مقامات FBI قرار داره و بدین ترتیب اگر شما از سامورایی استفاده کرده باشید که امیدوارم اینطور نبوده باشه ردتون رو خواهند داشت.
به طور کلی استفاده بیش از حد از پرایوتکی در نوستر برای انکریتشن یک ردفلگ محسوب میشه،
به عنوان مثال استفاده از نوستر به عنوان یک مسنجر ایده خوبی نیست! محصولاتی هم که به تازگی بر پایه نوستر شکل میگیرند اگر بر پایه استفاده از پرایوتکی اون باشند خطر از دست دادن کلید خصوصی رو در پی دارند،
از این رو بایستی در مورد استفاده از ابزارهایی که بر پایه نوستر توسعه پیدا میکنند بدقت توجه نمود.
An audiophile is a person who is enthusiastic about high-fidelity sound reproduction. An audiophile seeks to reproduce recorded music to achieve high sound quality, typically in a quiet listening space and in a room with good acoustics.