Nagihan Saka's avatar
Nagihan Saka
nagihansaka@nostrplebs.com
npub1trgd...qwcj
My anarchy diary. No matter what platform I'm on
Nagihan Saka's avatar
Nagihan Saka 1 year ago
Diplomasız haydutun diploma iptal ettirebildiği bok düzeni..
Nagihan Saka's avatar
Nagihan Saka 1 year ago
Tatilleri seviyorum. Ama eve dönmeyi daha çok seviyorum..
Nagihan Saka's avatar
Nagihan Saka 1 year ago
Eşitlik, aşağıdan yukarıya olmaz. Yukarıdan aşağıya olur.. Örneğin, gelir eşitsizliği.. Aşağıdakinin yukarıdakine eşitlenmesi için aşağıdakine para veremezsin. Çünkü yok. Yukarıdakinin aşağıdaki ile eşitlenmesi gerekiyor.. Bunu da yapmazlar. Çünkü gücü elinde tutmanın verdiği hazzın köleleridir..
Nagihan Saka's avatar
Nagihan Saka 1 year ago
Yakında ülkemizde kadın kalmayacak... Her gün öldürülüyoruz 😔
Nagihan Saka's avatar
Nagihan Saka 1 year ago
Arkadaşım bugün "sen her şeye karşısın. Karşı olmadığın bir şey var mı?" diye sordu. Tabi ki var dedim... Özgürlüğe karşı değilim...
Nagihan Saka's avatar
Nagihan Saka 1 year ago
1500 lü yıllardan bir şiire Fazıl Say'dan harika bir beste.. Ve tabi ki seslendiren sanatçılar da müthiş okumuş.. Sözleri eski Türkçe.. çevirisini yaptırıp anladım.. Ama sözleri hiç önemli değil.. Ağlatıyor... "İnsan, insan derlerdi" ...
Nagihan Saka's avatar
Nagihan Saka 1 year ago
Harika bir kombinasyon.. İstanbul. Kadıköy Sahil.. Deniz- vapurlar.. Çay Sigara Sistemlerle Düşünmek kitabı.. image
Nagihan Saka's avatar
Nagihan Saka 1 year ago
Yüksek lisans tezimi yazıyorum.. Yeni şeyler öğrenmek harika.. Ama Literatür taraması, "onların kuralları" ile olunca aşırı sıkıcı.. Neyse ki ChatGPT var.. Faydası oluyor.. (güvenmiyorum. Kontrol ediyorum. Ama yine de zaman kazandırıyor) Ayrıca tez danışmanım harika bir insan.. Çok bilgili ve ilgili tüm öğrencileriyle.. Çok güzel şeyler öğreniyorum.. Sistem dinamikleri konusu muhteşem.. 😍 Yeni öğrendiğim konular ama ben zaten sistem dinamiklerini çözmüşüm... Bazen bir konu oluyor.. Eski tweetlerimi buluyorum.. Benzer şeyi yazmışım yıllar önce.. Tabi hemen profesöre gönderiyorum.. En son Einstein'ın bir sözünü ve benim benzer tweetlerimi gönderdim.. Eistein 1 ben 2 diye 😂 Yani keyfim yerinde..
Nagihan Saka's avatar
Nagihan Saka 1 year ago
Adım Nagihan. Ama samimi olduğum insanlar Nagiş diye sesleniyor.. Doğduğumdan beri böyle. Ve ben kimin bana Nagihan kimin Nagiş dediğini hiç bilmiyorum... (Rahmetli babamın bile bana ne dediğini hatırlamıyorum.. 🥺😂) Geçen gün amcamdaydık. Amcamın damadı bana Nagiş demiş. Amcam fark etti ve gülümsedi. Samimi olduğumuzu gördü. "Senin için de Nagiş oldu mu artık" dedi. 🤗 Keyifli bir andı..
Nagihan Saka's avatar
Nagihan Saka 1 year ago
İstanbul'dayım... Hem iş hem mini tatil... Hava da çok güzel.. Geçen hafta aşırı soğuktu. Bir anda bahar geldi. İyi ki geldi 😊
Nagihan Saka's avatar
Nagihan Saka 1 year ago
11 sene önce hazırladığımız bir fizibilite çalışması ile aynı konuda olan bir fizibilite raporu değerlendirmesi yapacağım 😊 Hem de o zamanki ekip arkadaşlarımdan ikisi ile..
Nagihan Saka's avatar
Nagihan Saka 1 year ago
Elon ve Trump.. İkisi de aşırı tehlikeli gözüküyor.. Mutlaka bir kaç şeyi düzelteceklerdir.. Ama dünyanın bu gidişatı hiç iyi değil.. Özgürlük düşmanları neden bu kadar güç kazanıyor...
Nagihan Saka's avatar
Nagihan Saka 1 year ago
Aşırı soğuklar bitti.. Çok şükür.. Geçen hafta evden çıkmadım soğuk nedeniylr :) Ve projenin istenen düzeltmelerini yaptım. Umarım başka bir şey istemezler.. Ve yeni bir proje aldım.. Bir de yüksek lisans tezi ile uğraşıyorum.. Bir de güzel bir ders açıldı. Ona başladım. Karar Süreçleri ve Analizi. Çok faydalı olacağını düşünüyorum. Yazdığım kitaba ara verdim.. Şimdilik bu kadar 😁
Nagihan Saka's avatar
Nagihan Saka 1 year ago
Elon Twitter'dan sonra Amerikan hükümetini de almış. Pardon girmiş.. Dünyayı her yönden ele geçirmeye çalışıyor gibi.. Hükümet- Medya. Bol çocuk 😂
Nagihan Saka's avatar
Nagihan Saka 1 year ago
Acaba çocuklarının adını hatırlıyor mudur? 😂 13. Çocuk..